Помилки клієнтів та їх вирішення

 Помилки клієнтівВирішення
1. Вибір дешевих, неякісних матеріалів для економії грошей.1. Ми, принципово не використовуємо у виготовленні меблів, дешеві неякісні матеріали та комплектуючі!
2. Звернення до некваліфікованих спеціалістів.2. Наші співробітники навчені та регулярно підвищують свій рівень знань та кваліфікацію!
3. Звернення до ненадійних фахівців.3. Ми оформляємо супутні документи, де прописані платежі, передоплати, права та зобов’язання кожної сторони!
4. Замовляють меблі в “темну”, без дизайну – проекту і креслення, в кращому випадку малюнок від руки.4. Надаємо дизайн – проект у 3D форматі з урахуванням особливостей приміщення, зазначеними розмірами, описом матеріалів і комплектуючих!
5. Купують меблі там, де немає всіх супутніх послуг, пов’язаних із придбанням меблів.5. Надаємо весь спектр послуг!
– Виїзд на виміри
– дизайн проект
– Доставка
– Підйом на поверх
– Збірка
– Монтаж техніки
– Встановлення
6. Звертаються до осіб, які не дають чітких термінів.6. Даємо чіткі, прописані терміни, в які буде виготовлено продукцію!
7. Звертаються до осіб або організацій, які не беруть на себе жодних гарантійних зобов’язань.7. Даємо гарантію на виготовлені та встановлені нами меблі, при дотриманні технологічних вимог та збереженні пакета документів!
  

Якщо у вас немає часу чи бажання займатися пошуком та підбором кухонної побутової техніки, ми можемо зробити це для вас!